dentalhygienist. that´s me.

no no no data för mig...nej det blev tandhygienist istället...i Kristianstad...efter 2 dagar kan jag inte säga annat än att jag stormtrivs.ett gäng tjejer på 23 och 3 st killar, oehört intressant kluriga kurser och grymma lärare.jag brinner verkligen av pluggglädje.kan varmt rekommendera att jobba arslet av sig på ica i 2 år.MAN VILL INGET ANNAT ÄN BLI NÅGOT EFTER DET.vi får la se om denna glädje är här för att stanna?

förresten om ni vill se videos här på min blogg nedan så kanske ni får trycka på kanppen PERMALINK ifall den inte funkar...jag har probs att se dem iaf.

förövrigt precis vatt i K stad o lämnat en cykel som jag ska ha där uppe.DRYYYYG bilkörning, är helt slut nu....blev ju inte mkt sömn inatt heller ;-)*du e fiiin*

naj som vi säger här i malmoooo(tydligen!)nu skau jau åke him te malmo ajen o plucke ludd fraun mein navel.
o glöm aldrig, att du är värdelös.

lina gör peace tecknet o försvinner


OUT
 
                                      


2007-08-28 @ 19:44:49 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen