everything´s gonna be alright .

Allt känns helt fucked up idag . Jag är på riiiktigt dåligt humör.
Jobbet kändes tungt . Jag var sur på alla i personalen och kunderna hatade jag . Jag försökte påminna mig själv att skärpa mig men det gick inte . Arbetade fram dem ovanligt sakta så jag inte behövde förpesta så många . Dagen fortsatte med att Han var konstig och sa fel saker så jag lacka onödigt mycket på småsaker . På träningen fick jag reda på ett oväntat och chockande dödsfall = träningen gick då skit . Julspelet gick fint . Kommer hem . Mamma har gjort kall pastasallad med varm köttfärsås ! HALLÅ? Jag lackar på henne med en pust (obs, inget skrik iaf) och gör egen varm pasta . JAG VILL FLYTTA HEMIFRÅN! Varför är jag så dum mot henne ? Tackade iaf för maten och småpratade innan jag satte mig här . Mamma blev gladare och några av mina skuldkänsolor försvann . Nä fy fan ska äta nu sen somna in och glömma denna skitdag . Jag äter inte ens p-piller och beter mig ändå så här . Jävla humörkärring är jag . Suck . Tur det inte händer ofta iaf . I morgon är det en ny dag . Jag är ledig och förhoppningsvis är mina snedsteg glömda . Varför var jag så dum mot dig ?

Ibland känns det så skönt att skriva av sig .



Haha "bönner" i mitt hjärta eller inte :D Livet e bra NAJS ändå !


2006-11-28 @ 21:43:41 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen