you´re not on the list! :)

puuuuuuuuuuuh
då var den här dagen förbi
kind of stressig kan man ju lugnt säga

vet ni att julstressen börjar NU i butikerna?
I´m in the middle of it. Men fy vad dagen gått undan för
att kuliga Mia är där :D Du borde alltid vara "Johanna"

Träning nu ikväll. Gick svinbra trots motvind och regn!
Julspelet kommer dock gå skit men vaddå då=)
Ordet improvisera finns väl till någon nytta?

Nu håller jag på och lagar dam da daaaam Spaghetti o en vårrulle! Gott va?
Jag har övertalat pappan min att jag ska äta pasta med prinskorvar på julafton.
HATAR julmaten och detta år tänker jag göra ngt åt det. Han var med på noterna.
Värst blir det med jobbiga farmors gnäll "Men har ni sett Linas tallrik. Haha. Det kan väl
inte vara gott. Skippa traditionen så där" Suck. Smällar man får ta ibland!

Nyårsoutfiten är också klar. Skall inhandlas på lördag med JOHANNA =)
Vi ska till Fields och därmed också hitta alla Linas julklappar. De får inte (som tidgare skrivits)
inhandlas på statiol eller Ica som förra året.

Imorgon är dagen. Dagen vi alla fruktat. Dagen med stort D. Dagen du inte vill byta med mig.
Klockan slår 13.00. Lina ska befinna sig i lund med en hel och laglig bil. Det kommer hon inte göra. Jag ska besiktiga min bil imorgon. Allt var perfekt tills idag klockan 17.00 då jag körde hem. Varje gång jag bromsar tjuter det om bromsbeläggen=De är slut! Jag har bönat och bett för Arne (bilen för er som inte vet???) att han ska vara tyst imorgon. Palla ombesiktning alltså. Ock dagen är inte slut där. För att 50 min senare skall jag befinna mig hos min TANDLÄKARE och laga 9 HÅL (ja du läste rätt). Jag har aldrig använt tandtråd och det visade sig sist jag kollade och IDAG  ringde de mig och ville jag skulle komma 1 vecka tidigare. För en tjej som har tandläkarskräck (o själv vill bli tandläkare..makes sense?) är det ett ganska vilt kort men jag ska dit och laga de förbaskade hålen men 1. Hur lång tid kommer det ta? 2. VAD KOMMER DET KOSTA? Usch nej besvara mig ej dessa frågor tack :) Jag lever bättre i ovisshet. Men en bra sak händer med; jag ska våldgästa en liten födelsegris! :)

Helgen är smörfylld. Fredag med Petra. Lördag med Johanna. Söndag med fotbollstjejerna and I m gonna see you there! Don t forget our julspel :)

Puss allihop!

Nej, jag kan ej finna ett passande videoklipp. Tyvärr!


2006-12-05 @ 22:26:35 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen