tränare som idioter

ni som inte gillar pesimistiska lina kan sluta läsa nu.

vi slogs ju i hop med lund nu i höstas . lund och vi var i samma serie på vår o höst . vi möttes 2 ggr under året o kämpade båda för våra lag . vi fick stanna i 4an o lund fick åka ur men inte riktigt . nej , det kom på förslag att vi skulle slås ihop . vi öppnade våra hjärtan o själar o släppte in vårt motståndar lag i vår klubb . en ny tränare o ca 9 nya spelare . det blev toppen . verkligen . tills idag . vår "lund-tränare" släpper bomben om att han fått ett erbjudande om att ta över ett div 2 lag, att han hade tackat ja o att "hans spelare" fick om de ville följa med , jahapp? men vi då? det kändes som ett jävla slag under bältet . varför gick de med oss från början , ett stabilt ledande div 4 lag ? de gick med oss när vi höll på att kvala till 3 an o det klarade vi ej men då hade han redan tackat ja. ville de vara i vår klubb bara för de trodde vi skulle klättra? fy fan säger jag! o vad ska ett lag som hans göra i div 2 när de inte ens klarar att hålla sig i div 4? vår gamla tränare var såklart pissed men tacksam för de hade haft en hel del olika synsätt på vårens satsningar . men den nu avgånge tränaren tänker bara på en sak , och det är att vinna . jag tycker man ska kunna njuta av att spela under tiden med . träningarna har inte kännts 100 heller när han varit där . det har varit flummigt o man förstår ej instruktioner + att vi gör varje övning i ca 40 min =ingen tid till spel! nej jag ser fram emot ett jul uppehåll nu och nya "old-style" tag i januari!

hoppas vår tränare hittar en lika bra o gullig tränare som han själv :) man är ju en familj där uppe på klubben!



snart ska jag hämta en söt och odrägligt full pojk som jag ska hoppa på hela natten om jag orkar hålla ögonen öppna . skönt med helg snart trots att den innebär en hel del jobb.
God natt mina vänner! Snart nyår :)


2006-12-14 @ 23:12:52 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen