får jag bjuda på en pepparkaka?

"Fööööör in statistikpinnen" är allt som visslar i mitt huvud. Hahahahaha. Har precis bakat 3½ plåtar pepparkakor a la hemmagjord deg. Det har tagit lite tid men de blir förhoppningsvis goda. OJ VAD HUSLIG JAG ÄR när jag bara vill!

Idag hade vi premiär för "tomten finns visst" julspelet. nästan alla damspelare var med och gav sina krafter till att försöka få alla småtjejer i klubben att tro på tomten. typ iaf. den blev oerhört lyckad och jag måste medge att det känns väldigt tomt nu. inga repliker ekandes i huvudet, inga repningar a la slippa blöt o stormig träning och inga rytmiska danslektioner. kul har det iaf varit, trots att man var en aning skeptisk i början men jag tror borgeby fk har väldigt goda skådespelartalanger. det märktes idag! härligt kämpat tjejer.

är det dumt att vilja spola tillbaka tiden?

helgen har annars flugit ifrån mig som vanligt. var i danmark igår vilket var ÖVERMYSIGT (mitt ordförråd är tvärtemot min garderob- inte så fyllt). tillbringade kvällen i veberöd med massvis av avsnitt ur HippHipp. sen kommer fyller jossan och underhöll innan hon tröttna o föll i dvala. åkte in till malmö för nattmat för att sedan köra olas fyller polare hem. Därefter körde ola mig hem. väntade och väntade men du kom inte.

fredagen befann jag mig på jobb 80% av dagen. kvällen avslutades med petra och oanat mycket att snacka om som vanligt. 

varför händer allt dumt samtidigt?

lina
 




2006-12-10 @ 22:24:12 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen